1.1. معرفی شرکت

پیشرو در صنعت گیربکس

شرکت شریف (گیربکس شریف) تاسیس شده در سال 1363 در استان اصفهان امروزه به عنوان معتبرترین سازنده گیربکس صنعتی و الکتروگیربکس ها در کشور، اعتبار خود را در پرتو ارائه محصولات با کیفیت، مشاوره مهندسی و پیشنهاد بهترین راه کار های فنی در طراحی و ساخت گیربکس های صنعتی با تکیه بر دانش فنی بومی و مبتنی بر روش ها و فرایندهای منحصر بفرد که مزیت رقابتی این شرکت را شکل می دهند در میان مصرف کنندگان از صنایع مختلف بدست آورده است. عملکرد گیربکس شریف پیشرو بودن آن را در بیش از 3 دهه فعالیت خود بخوبی نشان می دهد از جمله آنها: اولین سازنده گیربکس شافت مستقیم (هلیکال)، اولین وتنها سازنده انبوه گیربکس bevel-helical و همچنین گیربکس های محور موازی در ایران.

پاسخ به نیاز صنعت

ارائه دهنده گیربکس صنعتی بعنوان راه حل در صنایع مختلف

بازخوردهای مثبت و حمایتهای مشتریان همواره مشوق ما در ارائه محصولات و خدمات متنوع و ارتقا کیفیت آنها بوده است. نیازهای متنوع صنایع مختلف به گیربکس های صنعتی مهندسان و متخصصان ما در شرکت را در سالهای اخیر بر آن داشته است که با شناسایی و مطالعه دقیق نیاز و با همکاری نزدیک با مصرف کنندگان به رفع آنها بپردازند. پرداختن و فهمیدن دقیق نیاز مشتری و ارائه راه حل مطلوب در سریعترین زمان ممکن که باعث ارتقا عملکرد، بهره وری، سوداوری و اطمینان خاطر صنعتگران می شود همواره از خط مشی های گروه تحقیق و توسعه گیربکس شریف بوده است. الویت ما افزایش سرعت و دقت در ارائه بهترین راه حل به صنایع مختلف در قالب محصول و خدمت می باشد.

مشتری مداری

حامی و همراه مشتری

فروش محصولات و خدمات اخرین نقطه تماس ما با مشتری نمی باشد. شرکت شریف همواره اماده ارائه خدمات پشتیبانی به مصرف کنندگان می باشد. گارانتی محصولات به مدت یکسال، ارائه خدمات پس از فروش به مدت ده سال و تامین قطعات مورد نیاز گیربکس صنعتی در حداکثر بیست و چهار ساعت در سراسر کشور از جمله راهکارهایی است که جهت اطمینان خاطر مشتریان ارائه میشوند.

امید است که با بیش از سه دهه تجربه در حوزه تولید گیربکس صنعتی در کشور و با اتکا بر نیروی متخصص و تجهیزات نوین تولید بتوانیم بیش از پیش در خدمت تعالی و برطرف کردن نیازهای صنعت کشور بکوشیم و رضایت مشتریان محترم را بیش از پیش جلب نماییم.

رویکرد شرکت

رویکرد موثر شریف

  • تولید گیربکس و الکتروگیربکس های تیپیکال: گیربکس های هلیکال، هلیکال-بول، محور موازی و گیربکس های آویز بصورت روتین در خط تولید شرکت شریف در تیپهای استاندارد تولید می شوند.
  • مهندسی معکوس: شرکت شریف با تکیه بر متخصصین و مهندسان جوان دفتر فنی و مهندسی خود فرایندهای مهندسی معکوس گیربکس های صنعتی را در قالب خدمات بازسازی و ساخت محصولات مورد نظر مشتریان مطابق با نمونه های موجود ارائه می دهند.
  • طراحی و ساخت: دفتر فنی و مهندسی شرکت شریف با تکیه بر دانش فنی، نرم افزارهای محاسبات و طراحی بروز، اشراف بر استانداردهای بین المللی و تکنولوژی تولید قادر به طراحی و تولید گیربکس های صنعتی مورد نیاز صنایع مختلف می باشد.
فهرست